Metody pracy na lekcji

"Jak wejść w temat"? Kilka prostych pomysłów
Autor: Krzysztof Durnaś
Artykuł archiwalny
Przygotowując katechezę, bardzo często borykamy się z problemem, jak w przystępny i prosty sposób wprowadzić uczniów w temat zajęć. Prostota i przystępność to jedna strona medalu. Druga to atrakcyjność. Bardzo wiele zależy od tego, czy odpowiednio przygotuje­my „wejście w temat". Szybko możemy w ten sposób zainteresować ucznia, wywołać w nim pewne emocje, które później bardzo często są wykorzystywane w dalszym przebiegu kate­chezy. Nawet z pozoru najmniej ciekawy temat, może stać się interesującym, jeśli odpowied­nio go zaanonsujemy. Oczywiście wprowadzenie nie jest i nie powinno stać się centralnym elementem katechezy.

To jest artykuł płatny.

Aby przeczytać go w całości kup dostęp za 2 kredyty.