„...EXEMPLA TRAHUNT”

Irena Hanus
Artykuł archiwalny
Wojciech Żmudziński SI
Dla gimnazjalistóww i licealistów
Patrycja Wojtkowiak
Formy graficzne w pracy z uczniami są szczególnie pomocne, gdy mamy do czynienia ze wzrokowcami i osobami o dominującej inteligencji wizualno-przestrzennej. Pomysły na taką formę pracy możemy znaleźć w otaczającym nas świecie. Wystarczy wpisać interesujące nas treści w formę drzewa, liścia, płatka śniegu czy motyla. Im prostsza i im bardziej symetryczna jest forma, tym efektywniejsza w procesie uczenia się. Oto kilka moich pomysłów wypracowanych w ramach studiów podyplomowych w dziedzinie metodyki nauczania i etyki pracy pedagogicznej (prowadzonych przez Ignatianum we współpracy z Centrum Arrupe).
Julita Nagel
Dla kl. V-VI i gimnazjum
s. M. Urszula Kłusek SAC
Dla III klasy gimnazjum
Zamów prenumeratę „Katechety”
czyli ponad 100 stron artykułów, dyskusji i pomocy dydaktycznych CO MIESIĄC.