Menu
Pismo wychowawców katolickich:
rodziców, nauczycieli i duszpasterzy
Szukaj
Zaloguj / Rejestracja
Szukaj:
O nas
Redakcja
Zasady redakcyjne
Reklama
Założyciel
Historia
Nasi partnerzy
Aktualności
Archiwum
Biblioteka „Katechety”
Do pobrania
Kontakt
Katecheta 5/2012
„VERBA DOCENT…”
Podmiotowość jednostki ludzkiej w procesie edukacji jako problem interdyscyplinarny. Refleksja w perspektywie personalizmu chrześcijańskiego – część II
Pełny artykuł
„...EXEMPLA TRAHUNT”
Metody pracy na lekcji
Od wyboru do dyskusji. Propozycje zajęć wprowadzających do dyskusji
Metoda dyskusji dydaktycznej i jej różne formy
Moja pomocna dłoń
Nie kradnij w cyberprzestrzeni
MATERIAŁY PRAKTYCZNE
Scenki z raju. Upadek pierwszych ludzi. Inscenizacja – część II. Dla przedszkolaków
Jezus i dzieci. Dla pięciolatków
Forum „katechety"
Katecheza w posłudze księdza biskupa Edwarda Materskiego
Niewierzący? Obecny! Co na lekcji religii robi niewierzący uczeń czy niewierząca uczennica?
Niewierzący na katechezie
Jestem ateistą... Religijne wybory młodzieży w obliczu kryzysu tożsamości
Niewiara vs wiara? Analiza i wnioski z badań dotyczące uczestnictwa osób niewierzących w katechezie na poziomie szkoły gimnazjalnej
Rozmowy z niewierzącą młodzieżą
Katechizm Kościoła katolickiego w rękach katechety
Święty Tarsycjusz i Carlos Betanzos z Meksyku – najmłodsi męczennicy Eucharystii
Najważniejszy jest pomysł! O tablicach interaktywnych, z Tomaszem Barełkowskim, właścicielem firmy Media AV (www.mediaav.pl), zajmującej się sprzedażą systemów interaktywnych i elementów branży audio-wideo, rozmawia ks. Artur Filipiak
„Problemy katechetyczne w nauczaniu religii wśród młodzieży”. Sprawozdanie z konferencji naukowej dla nauczycieli religii – Włocławek, 10 marca 2012 r.
Perspektywy rozwoju katechezy parafialnej w Polsce
Prezentacje
Prezentacje
Pełny artykuł
E-wydanie
„Katecheta” jest teraz również dostępny Jako e-wydanie!
Kup e-wydanie
Na półkę Katechety
Best
seller
Jak ewangelizować ochrzczonych
Jose H. Prado Flores
KSIĄŻKA
22,00 zł
18,70 zł
Katecheta 5/2012
Metody pracy na lekcji
Metody pracy na lekcji
Od wyboru do dyskusji. Propozycje zajęć wprowadzających do dyskusji
Autor: Wojciech Żmudziński SI
Dla uczniów starszych klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
Cel zajęć:
stworzenie uczniom okazji do rozwijania umiejętności uzasadniania własnych wyborów i formułowania stanowiska grupy. Jednocześnie uczestnicy zajęć nauczą się zwięzłego, zrozumiałego prezentowania swojego zdania i aktywnego słuchania osób zajmujących odmienne stanowiska oraz pogłębią swoją wiedzę (zależnie od tematyki).
To jest artykuł płatny.
Aby przeczytać go w całości kup dostęp za 2 kredyty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniane hasło
Nie masz konta? Zarejestruj się
Zobacz, jak działają kredyty
Informacje
O nas
Płatne treści
Reklama
Regulamin
Kontakt
Polityka prywatności
Święty Wojciech
Dom Medialny Sp. z o.o.
Wydawnictwo
Przewodnik Katolicki
Mały Przewodnik Katolicki
KnC – Króluj nam Chryste
Biblioteka Kaznodziejska
Katecheta
Księgarnia
Święty Wojciech Dom Medialny Sp. z o. o.
Newsletter
E-mail:
Social media
Copyright © 2014-2018
Święty Wojciech Dom Medialny sp. z o.o.
Realizacja
Predictes.com